29/03/2024
HomeEl dia a diaACOLLIDA DE PROFESSORAT I ALUMNAT DE L’IIS LEONARDO DA VINCI- RIPAMONTI

ACOLLIDA DE PROFESSORAT I ALUMNAT DE L’IIS LEONARDO DA VINCI- RIPAMONTI

Les professores Maria Maimone i Tatiana Toffano, del centre IIS Leonardo da Vinci-Ripamonti de Como (Itàlia) ens visiten aquesta setmana mitjançant una estada de mobilitat del programa Erasmus +.

Durant l’esmentada setmana han realitzat activitats de jobshadowing al nostre centre així com al CIFP CIUTAT DE L’APRENENT de València amb qui comparteixen impartició del CFGM de Confecció i Moda, per poder observar metodologies docents i professionals.

Les professores també han acompanyat a les cinc alumnes en la seua immersió cultural i han visitat les empreses locals col•laboradores de moda i disseny ( Carolina Sierra, La Barraca Fallera, Martí Indumentària i Antonio Faus García) on realitzaran les pràctiques formatives fins desembre.

MOBILITAT ERASMUS KA
L’associació TIRA