HomeOferta formativaFPXerrada a càrrec de “Cruz Roja”

Xerrada a càrrec de “Cruz Roja”

Els grups de Formació Professional, de les especialitats Sanitat i Administració, han participat en una xerrada a càrrec de “Cruz Roja” amb la finalitat d´explicar que és el voluntariat i quines són les tasques que desenvolupen.

Els reptes de “Cruz Roja”, són estar cada vegada més a prop de les persones vulnerables en el àmbits nacional i internacional, a través d´accions integrades, realitzades per voluntaris i amb una àmplia participació social.

Així doncs, han transmés la idea de que el voluntariat, és un factor decisiu per a canviar la realitat i fer que les persones, unides i a través d´accions coordinades, aconsegueixin un món millor i més just.

El seu pla d´intervenció social, està basat en programes d´extrema vulnerabilitat i els projectes que desenvolupen són:

• Atenció urgent a les necessitats bàsiques.

• Prevenció d´exclusió residencial.

• Prevenció d´exclusió escolar.

• Ajuda als més desafavorits.

• Benestar personal i activació social.

Les persones encarregades de donar la xerrada, han explicat els alumnes quins són els quatre passos per fer-se voluntaris i els han animat a participar amb el “leitmotiv” de la seua campanya:

“Fes que el boomerang de la vida de anada i tornada no pare, llança´l a altres persones i ajunda´ns a transmetre el missatge al món, per mig de les xarxes socials o de qualsevol altra iniciativa i amb la teua participació”

XIV Olimpíada de Bi
Minut de silenci per