HomeEl dia a diaVISITA PREPARATÒRIA VET-LONG-PRO MOBILITY  A PORTUGAL

VISITA PREPARATÒRIA VET-LONG-PRO MOBILITY  A PORTUGAL

El Tirant lo Blanc de Gandia, representat per la Coordinadora Erasmus, Carmina Cháfer, realitzà durant la passada setmana la visita preparatòria VET-LONG-PRO mobility  a Portugal dins del projecte propi del centre 2021-1-ES01-KA121_VET-000008995.  Juntament amb el centre soci, Escola Professional CIOR, en Vila Nova de Famalicâo, representat per el director Amadeus Dinis i junt a l’equip Erasmus de la institució homologa format per Niltza, Fàtima i Olivia, es dugueren a terme totes les activitats d’organització, gestió, desenvolupament, avaluació i allotjament  de les properes mobilitats  d’alumnat PRO del nostre centre de  les especialitats de  fusta i electricitat durant el període de  març a juny del present any en les  empreses Cozicruz Mobiliário, Lda i Elriper, Lda que visitàrem durant l’estada.

PER UN SANT VALENTÍ
CADA 25 CONTA: MR87+