20/04/2024
HomePortadaVisita dels alumnes del Lycee Jean Perrin de Lyon a l’Ajuntament de Gandia

Visita dels alumnes del Lycee Jean Perrin de Lyon a l’Ajuntament de Gandia

L’alcaldessa de Gandia Diana Morant, ha rebut en l’ajuntament als estudiants del Lycee Jean Perrin de Lyon i els dirigit aquestes paraules:

Els intercanvis estudiantils són una pràctica habitual que ajuda als nostres joves (i als d’altres països) a obrir les seues ments i entendre el món i la vida d’una altra manera. En aquesta ocasió han visitat l’Ajuntament de Gandia els alumnes del Lycee Jean Perrin de Lyon, que passen uns dies a la nostra ciutat gràcies a un programa d’intercanvi que realitza l’IES Tirant lo Blanc de Gandia. Dominen prou l’espanyol i ens hem pogut entendre perfectament… Els ha agradat molt la nostra ciutat i, com no, la nostra platja. Saben que tenen les portes obertes per a quan vulguen tornar.

Article del diari Le
Visita de 3 professo