25/04/2024
HomeEl dia a diaVisita del School: Atlas College domein Techniek & Innovatie de Genk – Bèlgicahan

El passat 10 de setembre, el Tirant Lo Blanc de Gandía va rebre la visita del Coordinador Erasmus Jan Thijs i el professor de Soldadura Patrice Garcia del School: Atlas College domein Techniek & Innovatie de Genk – Bèlgicahan amb la finalitat d’establir línies d’actuació en futures cooperacions de projectes europeus d’innovació i de mobilitat d’alumnat de FP, en pro de millorar els estàndards-qualitat d’aprenentatge i oportunitats professionals.
Baix la coordinació del Cap de department de Metall, Federico Femenia i del Cap de departament d’electricitat i electrònica, Martín Hernández, visitarem empreses col·laboradores del nostre centre com ara NTGAS, VISAFRET i DULCESOL agraint la seua gratificant participació.

Pràctiques formativ
CARTA DE MOBILITAT D