25/04/2024
HomeEl dia a diaVISITA DEL LYCÉE POLYVALENT JULES FIL – CARCASSONNE

VISITA DEL LYCÉE POLYVALENT JULES FIL – CARCASSONNE

El passat  4 d’octubre, l’IES  Tirant Lo Blanc de Gandia va rebre la visita de la coordinadora erasmus Frédérique Achmit, i dels professors Matthieu Dayet, d’electrònica i membre de l’equip de programes europeus, i  Laurent  Marescal, cap d’estudis del Lycée Polyvalent Jules  Fil de Carcassone.

Amb aquesta visita es van marcar i establir les futures línies d’actuació conjuntes en el programa propi Tirant d’Europa KA102 en la mobilitat d’alumnat de FP, així com de professorat,  amb la finalitat de millorar les competències professionals, personals i lingüístiques, i la qualitat del procés d’ensenyament-aprenentatge.
La coordinadora de programes europeus del Tirant lo Blanc va liderar la visita, junt amb membres de l’equip , així com la col·laboració del professorat de FP, especialment, de les famílies d’electricitat i electrònica, soldadura i sanitat.

Xarrada de CCOO a al
Reunió final del pr