20/04/2024
HomeOferta formativaBatxilleratVIII OLIMPIADES DE GEOLOGIA DE VALÈNCIA

VIII OLIMPIADES DE GEOLOGIA DE VALÈNCIA

UN ALUMNE DE L’IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA, PRIMER CLASSIFICAT EN LES VIII OLIMPIADES DE GEOLOGIA DE VALÈNCIA.

L’alumne de 2n de Batxillerat Científic Miguel Barea Fernández ha resultat el primer classificat en la VIII Olimpíada de Geologia (GEOLVAL 2017) celebrada en València el passat 27 de gener en el campus de Burjassot.
En aquesta Fase Territorial Miguel ha competit amb un total de 141 companys i companyes d’altres centres de tota la província.

• Representarà a la província de València en la Fase Nacional que es celebrarà la localitat salmantina de Béjar a finals de març.
  • El departament de Biologia i Geologia promotor de la participació en aquestes Olimpíades, recolzat per tota la comunitat educativa de l’IES Tirant lo Blanc, el felicita pel seu resultat i per portar el nom del centre més enllà del nostre territori.

L’alumne Miguel Barea amb la seua professora de Biologia i Geologia i cap del departament.

Grup de participants en en la VIII Olimpíada de Geologia (GEOLVAL 2017)

Constitució del Con
ERASMUS+ KA102 TIRAN