25/04/2024

FALLA TIRANTIANA

Programa Galeria de fotos

CONCERT ESSÈNCIA VALENCIANA

El passat dimecres 5 d’abril de 2017 s’ha celebrat el concert commemoratiu de l’any tirancià amb alumnat d’ESO i Batxillerat. L’essència valenciana estava impregnada en les obres seleccionades tal i com hi apareix en el programa. Un èxit del departament de música que totes i tos hem gaudit a la SUM, que estava de gom a gom.

Programa Fotos

EL BLASQUISME, EL REPUBLICANISME VALENCIÀ

«El blasquisme, el republicanisme valencià» a càrrec de Francesc Peris (professor IES Tirant lo Blanc de Gandia) que ha versat sobre la figura de Blasco Ibáñez en el 150 aniversari del seu naixement.

CLUB DE LECTURA “ARROZ Y TARTANA” DE 1894, 4t ACTE DE L’ANY VALENCIÀ 2017 BLASCO IBÁÑEZ A LA FONT D’EN CARRÒS.
Aquest dissabte 21 d’octubre hem comentat el llibre de l’escriptor universal valencià a qui els valencians i valencianes estem fent-li reconeixements durant tot aquest any 2017.
Una exposició, la conferència, la visita a la València de l’escriptor amb article publicat al llibre de festes d’enguany i ara aquest club de lectura són els actes que l’Ajuntament està programant, i dels que hem col·laborat des de l’institut Tirant, adherint-se així als que està dedicant l’Ajuntament de València i Generalitat Valenciana.

Cartell Díptic
Informació de l'acte Fotos