HomeEl dia a diaTIRANT LO BLANC… LIDERANT LA PREVENCIÓ!

TIRANT LO BLANC… LIDERANT LA PREVENCIÓ!

Una vegada més, l’IES TIRANT LO BLANC rep un reconeixement per la tasca educativa que realitza. El nostre centre ha sigut premiat en el concurs convocat en l’àmbit nacional per l’Agència Europea de Seguretat i Salud en el Treball en col·laboració amb l’Institut Nacional de Seguretat i Salut en el Treball. Aquest concurs anomenat “FP Lidera la Prevención” forma part  del projecte OSH VET, que té com a finalitat integrar la prevenció dins la FP, i promoure així que l’alumnat que està estudiant cicles formatius puga consolidar una vertadera cultura preventiva que contribuïsca al seu desenvolupament professional segur.

El nostre centre ha presentat un audiovisual coordinat pel departament de FOL, el coordinador de cicles i el cap d’estudis de FP, on han participat els cicles d’instal·lacions elèctriques i automàtiques, soldadura i administració  i finances, essent el propi alumnat qui ha preparat l’escenificació i el guió del vídeo.

ACREDITACIÓ ERASMUS
Cada 25 conta - 2020