29/03/2024
HomeEl dia a diaTIRANT DE POESIA

TIRANT DE POESIA

Tirant de poesia ha sigut un projecte del Departament de Valencià que ha apropat l’alumnat de quart d’ESO a una poesia valenciana expressada mitjançant la quotidianitat, la proximitat o la senzillesa, però que en cap cas deixa d’emetre sentiments com l’amor, la mort, l’admiració al paisatge…  Gràcies a les obres de dos poetes valencians Vicent Andrés Estellés ,referent valencià poètic del S.XX ,i Joan Francesc Peris, professor i poeta, entre moltes altres coses, ens hem inserit en un món d’expressions i sensibilitats ,alhora que apreníem i expressàvem figures i versos. Com no podia ser d’altra manera, el projecte va concloure amb el recital de poemes de les dues obres de Joan Francesc Peris, Amors de tardor i Sempre és temps d’estimar,  acompanyat per l’alumnat de l’optativa de música de 4t d’ESO i la seua professora Maria Àngels Faus.

DIA D'EUROPA A L'IES
TALLER DE ROBÓTICA