20/04/2024

En aquest vídeo podem veure un recordatori de les recepcions del nostre centre durant aquest curs, que a causa de la crisi sanitària de la COVID-19, s’han reduït a aquestes.

En primer lloc, el passat 10 de setembre de 2019, el Tirant Lo Blanc de Gandia va rebre la visita del Coordinador Erasmus Jan Thijs i el professor de Soldadura Patrice Garcia del centre Atlas College domein Techniek & Innovatie de Genk, de Bèlgica, amb la finalitat d’establir línies d’actuació en futures cooperacions de projectes europeus d’innovació i de mobilitat d’alumnat de FP, en pro de millorar els estàndards-qualitat d’aprenentatge i oportunitats professionals.
Baix la coordinació del cap de departament de metall, Federico Femenia i del cap de departament d’electricitat i electrònica, Martín Hernández, visitàrem empreses col·laboradores del nostre centre com ara NTGAS, VISAFRET i DULCESOL.

En segon lloc, el 4 d’octubre de 2019 vam rebre la visita de la coordinadora erasmus Frédérique Achmit, i dels professors Matthieu Dayet, d’electrònica i membre de l’equip de programes europeus, i Laurent  Marescal, cap d’estudis del Lycée Polyvalent Jules Fil de Carcassone (França). Amb aquesta visita també es van marcar i establir les futures línies d’actuació conjuntes en el programa propi Tirant d’Europa KA102 en la mobilitat d’alumnat de FP, així com de professorat,  amb la finalitat de millorar les competències professionals, personals i lingüístiques.

En tercer lloc, el 5 de novembre de 2019, vam rebre les professores Maria Maimone i Tatiana Toffano del centre IIS Leonardo da Vinci-Ripamonti de Como (Itàlia), i cinc alumnes de la família professional de moda i disseny (Carolina Sierra, La Barraca Fallera, Martí Indumentària i Antonio Faus García). Les professores van realitzar  activitats de jobshadowing, i les alumnes realitzaren pràctiques formatives en empreses locals fins desembre.

Per últim, malgrat que sense poder finalitzar l’estada a causa de la crisi sanitària, vam acollir el dia 7 de març tres professors i quatre alumnes del centre de formació professional Atlas College de Genk (Bèlgica).  Concretament, els professors van ser el coordinador erasmus Jan Thijs, el professor de soldadura Patrice Garcia, i el professor de refrigeració Peter’t Syen, els quals van realitzar una activitat de jobshadowing al nostre centre. L’alumnat participant fou Ezequiel López Perera, Tom Govaerts, Rachid Khashtirov i Dario Pillitteri qui va realitzar pràctiques en empreses de soldadura i d’electricitat de Gandia i la comarca.

NOTA INFORMATIVA SOB
PROVES D'ACCÉS A LA