HomeEl dia a diaTALLER EUROESCOLA

TALLER EUROESCOLA

Esta setmana i continuant amb els tallers dirigits a l’alumnat de 2n. d’FP Bàsica en Serveis Administratius, programats dins del marc del projecte de l’Escola Ambaixadora, hem preparat un debat sobre l’actualitat a Europa, concretament s’ha debatut sobre el posicionament de la Unió Europea en el conflicte Rússia-Ucraïna.
El taller ha servit d’una banda, per preparar un debat sobre l’actualitat, convertint la classe de 2FPBA en un símil del Parlament Europeu i d’altra banda, per treballar els textos argumentatius dins de la programació de les classes d’àmbit lingüístic.
El taller ha estat d’allò més interessant, ja que l’alumnat ha participat activament tant en la recerca d’informació per preparar els arguments, com a l’hora de defensar les seues idees i posicionament al debat, la qual cosa els ha fet reflexionar sobre la situació que estem vivint a Europa en estos moments.

CONCURS DE RELATS BR
MOBILITAT ERASMUS +