HomeErasmus+Sol·licitud de col·laboració en l’acolliment d’alumnat estranger.

Sol·licitud de col·laboració en l’acolliment d’alumnat estranger.

Benvolguts/as pares/mares:

Com ja sabran, el nostre institut participa en nombrosos programes europeus, tant enviant alumnat a diferents països de la Unió Europea com rebent alumnat estranger.

En algunes d’aquestes eixides, el nostre alumnat es van a allotjar en cases particulars en els països de destinació. De la mateixa manera, alguns dels nostres socis prefereixen que els alumnes que ens envien s’allotgen també en cases particulars, bé perquè són alumnes menors d’edat o bé per raons econòmiques.

Per aquest motiu, l’institut Tirant lo Blanc de Gandia, en col·laboració amb l’AMPA, es posa en contacte amb les famílies del nostre alumnat per a sol·licitar la seua col·laboració en l’acolliment d’aquest alumnat.

Naturalment, les famílies els alumnes de les quals estan directament implicats en la mobilitat dels programes d’aquest curs, sobretot en les quals el seu allotjament es realitzarà en cases particulars, tindran prioritat per a realitzar l’acolliment d’aquests alumnes. No obstant açò, i en previsió de les dificultats que en alguns casos puga plantejar aquest acolliment, hem decidit ampliar l’oferta a la resta de les famílies del nostre alumnat que estiguen interessats a participar en aquesta activitat.

Volem recordar-vos l’avantatge que suposa l’acolliment d’aquest alumnat estranger: els vostres/as fills/as podran practicar un idioma estranger (francès, anglès o alemany) realitzant una immersió total, en la vostra pròpia casa, amb alumnes natius. A més, en alguns acolliments, l’activitat estarà subvencionada pel soci europeu.

Com a requisits a tenir en compte, pensar que l’alumnat haurà d’allotjar-se en una habitació individual preferentment, o compartida amb un alumne/a de el mateix sexe i edat semblant. A més, s’haurà de facilitar l’accés a algun mitjà de transport des del qual l’alumnat estranger puga desplaçar-se a l’institut o a l’empresa on realitzarà les seues pràctiques formatives, així com proveir el menjar en el cas que fóra necessari (preparar un pícnic).

documentsSol·licitud

Jornada de formació