HomeEl dia a diaReunió Consorci STEPV Erasmus +

Reunió Consorci STEPV Erasmus +

La professora i membre de l’equip de programes europeus de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, Raquel Poquet, ha assistit a la reunió celebrada el dia 28 de novembre de 2019 a la seu de l’STEPV a València. El nostre centre participa en aquest Consorci de centres de FP de la Comunitat Valenciana que duu a terme projectes de mobilitat Erasmus + coordinats per l’STEPV i l’Escola Sindical Melchor Botella (2019-1-ES01-KA102-062221). En aquesta reunió s’ha tractat sobre la selecció de l’alumnat, la documentació a lliurar, dates de les mobilitats i concreció dels llocs de destinació, així com també sobre les mobilitats de jobshadowing i les mobilitats d’acompanyats per al professorat. També s’ha informat sobre el projecte per a 2020-2021 i la informació que necessita de cada centre.

L’ alumnat seleccionat del nostre centre és:

Blanca Reig Llinares.

Melissa Maronda