HomeResultats del Departament d’Inserció DIL en el curs 2018/19

Cada vegada més empreses són conscient que els Centres públics on s’imparteix FP son vivers de futures i futurs tècnics on poden buscar per cobrir les seues necessitats de llocs de treball especialitzats.
Duran el curs, diverses empreses es posen en contacte amb l’IES Tirant lo Blanc per buscar titulades i titulats tècnics per tal de contractar-los.
La distribució per cicles formatius amb els perfils mes demandats pel mercat laboral en el curs 2018-2019 han sigut les següents:

Moltes empreses conscients que tindre alumnat en pràctiques els permet conèixer a futurs empleats, contacten amb nosaltres per oferirnos places per dur a terme les pràctiques del nostre alumnat.
La distribució per cicles formatius de les places ofertades per les empreses en el curs 18/19 han sigut:

Algunes empreses s’han adonat dels avantatges d’acollir alumnat en pràctiques en modalitat DUAL i han fet convenis amb nosaltres per tal fi. La distribució per cicles en aquest curs es la següent:

El Departament d’Inserció Laboral del IES Tirant lo Blanc de Gandia (DIL), dia a dia revisa les ofertes de treball que es publiquen en la pàgina de la Generalitat Valenciana “Novetats de PROP” i exposem les més interessants per el nostre alumnat de FP en la plataforma “empleaFP”.
També publiquem les que ens oferten directament les empreses.
La gràfica d’ofertes de treball publicades per el DIL, a partir de les que oferien en “novetats del PROP” i les que directament ens empreses pel curs 2018-2019 es:

La relació entre ofertes de treball i de pràctiques per cada cicle per el curs 2018-2019 es la següent: