29/03/2024
HomeOferta formativaFPRepensem. Quina FP volem?

Repensem. Quina FP volem?

El Consell Escolar de la Comunitat Valenciana ha realitzat un simposi, sota el títol, Repensem l’FP, per elaborar un informe amb propostes de la FP.
A partir dels objectius de l’Europa 2020 i dels deu eixos del Decàleg del Consell Escolar de la Comunitat Valenciana per tal d’establir propostes de millora per a aconseguir els objectius dels quals es parteix mitjançant l’arreplegada de dades d’experts i de la ciutadania, la posterior anàlisi i l’elaboració de conclusions.
A l’acte han participat la presidenta del CECV; Encarna Cuenca, el Secretari Autonòmic d’Educació i Investigació; Miquel Soler, el professor del Departament de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de Valencia; Fernando Marhuenda García, el President de la Confederació d’Empresaris Valencians; Salvador Navarro, la Secretaria de Formació, Ocupació i Atur, CCOOPV; Ana Maria Garcia.
l’IES Tirant lo Blanc ha participat en aquest simposi de la ma de la seua directora Sra. Carmen Fuster
La Directora General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, Marina Sanchez, ha clausurat l’acte aquest dissabte 11 de novembre.

EL DEPARTAMENT DE FO
Projecte europeu KA1