29/03/2024
HomeEl dia a diaREBUDA D’ALUMNAT  I PROFESSORAT DEL LYCÉE JEANNE ANTIDE ERASMUS+

REBUDA D’ALUMNAT  I PROFESSORAT DEL LYCÉE JEANNE ANTIDE ERASMUS+

El Tirant Lo Blanc ha rebut aquesta setmana a professorat i alumnat del centre soci homòleg Lycée Jeanne Antide de Reginier (França).

Les alumnes de l’especialitat de venda d’animals de companyia Léa Métivier, Luna Caudrelier, Zoé Dat i Marceline Anthonioz, realitzaran part de les seues pràctiques formatives en les empreses Miscota i Kiwoko. Ambdues companyies es dediquen a la venda de productes per a animals de companyia, així com també compten amb centres d’estètica i veterinària per a aquests.

Les alumnes han vingut junt amb el professor  Pierre Blas de l’especialitat de màrqueting per a realitzar una mobilitat de jobshadowing, observació de metodologies, intercanvi de pràctiques educatives i visita a empreses dels sectors.

Visita guiada al vol