18/04/2024
HomeEl dia a diaProjectes Europeus: Mobilitats Reignier, Carcassonne i Rotterdam

Projectes Europeus: Mobilitats Reignier, Carcassonne i Rotterdam

MOBILITAT A REIGNIER

En aquest vídeo podem veure un recordatori de la mobilitat que es va veure interrompuda a causa de la crisi sanitària de la COVID-19 que van realitzar les alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Tècnic en Activitats Comercials Maria Fierascu i Alejandra Contreras. Aquestes alumnes van viatjar a Reignier el dilluns 9 de març de 2020 dins de les diferents mobilitats del projecte 2019-1-ES01-KA102-062801 Tirant d’Europa per realitzar les pràctiques formatives en empreses franceses. Les alumnes van estar acompanyades durant la primera setmana pel professor Mario Colombo que va realitzar un jobshadowing al Lycée Jeanne Antide

MOBILITAT A CARCASSONE
Ací tenim el vídeo recordatori de la mobilitat que es va veure interrompuda a causa de la crisi sanitària de la COVID-19 que van realitzar les alumnes del cicle formatiu de grau mitjà de Tècnic en Farmàcia i Parafarmàcia, Dayana Castelló i Olívia Iznardo juntament amb Maria Gordillo del cicle formatiu de Tècnic en Cures Auxiliars d’Infermeria. Aquestes alumnes van viatjar el passat 9 de març de 2020, acompanyades per les professores de sanitària Paloma Jordà i Natàlia Sánchez a Carcassone per a realitzar una mobilitat emmarcada dins del projecte propi 2019-1-ES01-KA102-062801 Tirant d’Europa. Les alumnes van realitzar pràctiques formatives en empreses franceses, i les professores jobshadowing. El centre d’acollida és el centre homòleg de FP Lycée Polyvalent Jules Fil . Van ser rebudes per la coordinadora de programes Europeus Frederique Achmit.

MOBILITAT A ROTTERDAM
En aquest vídeo tenim un recordatori de la mobilitat que es va veure interrompuda a causa de la crisi sanitària de la COVID-19 que va realitzar l’alumnat del cicle formatiu de grau mitjà de Tècnic en Activitats Comercials Jorge Llácer, Verónica Ryskal i Laura Femenia. Aquest alumnat va viatjar el dilluns 9 de març de 2020 a Rotterdam dins de les diferents mobilitats del projecte 2019-1-ES01-KA102-062801 Tirant d’Europa per realitzar les pràctiques formatives. L’alumnat va estar acompanyat pel professor José Alberto Pérez, qui va realitzar una mobilitat de jobshadowing aprenent noves metodologies dins del projecte propi 2019-1-ES01-KA103-062744. El centre d’acollida és el centre Zadkine de Rotterdam amb qui el nostre centre educatiu porta diversos anys col•laborant.

MOBILITAT A CHANTONNAY

AUXILIAR DE CONVERSA