25/04/2024
HomeEl dia a diaPROJECTES ELÈCTRICS I DOMÒTICS PER A MILLORAR LA QUALITAT DE VIDA DE LES PERSONES AMB DISCAPACITAT

Visita del nostres alumnes de 1r curs de Grau Superior de Sistemes Electrotècnics i Automàtics, al centre C.A.R.D. Capacitas de la UCV, que és un centre de referència a l’hora de realitzar projectes elèctrics i domòtics per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat. En aquest centre els alumnes han pogut visitar una vivenda totalment adaptada a persones amb necessitats i prendre nota dels projectes que estan duent-se a terme per a afavorir la seua autonomia. Tota aquesta informació els resultarà de molta utilitat a l’hora d’implementar al taller elèctric, totes les instal·lacions domèstiques innovadores, sostenibles, adaptades i a prova de futur.

ESCOLA AMBAIXADORA D