HomeEl dia a diaPROJECTE OPORTUNITATS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL A ALEMANY

PROJECTE OPORTUNITATS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL A ALEMANY

IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA
“PROJECTE OPORTUNITATS DE DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL A ALEMANYA”
Coordinat per Vicent Mahiques Fornés

Després de la presentació del projecte “Oportunitats de Desenvolupament Professional a Alemanya” a la Universitat d’Alacant, al III Congrés Nacional d’Innovació Educativa el passat 29 de setembre de 2019, projecte liderat per l’IES TIRANT LO BLANC davall la Coordinació de Vicent Mahiques i Fornés, esta setmana s’ha produït la signatura del primer contracte laboral estable entre l’empresa alemanya Piening Handwerk i Miguel Monzó, antic alumne del Centre, amb l’especialitat d’Electricitat. Piening és una empresa familiar especialitzada en la contractació de personal qualificat a Alemanya.
Ens congratulem de poder seguir treballant, donant suport al nostre alumnat, amb el recolzament a estes iniciatives que serveixen per ajudar a conseguir l’estabilitat laboral i familiar en moments tan delicats com els actuals.

Llistats de consulta
El Tio de la Porra e