28/03/2024
HomeErasmus+Formació ProfessionalReunió de Programes Europeus amb alumnat de 2n d’Auxiliar d’Infermeria

Reunió de Programes Europeus amb alumnat de 2n d’Auxiliar d’Infermeria

El proper dimarts 2 de setembre a les 10:30 al Departament Inserció Laboral (front a Biblioteca) de l’ Edifici A de l’IES Tirant lo Blanc l’Equip de Programes Europeus ha convocat una reunió per a l’alumnat que vaja a CURSAR 2º CURS AUXILIAR D’INFERMERIA en l’any 2016-2017 i que està interessant en participar en Mobilitat de Programes Europeus per al proper curs a França a els propers mesos de Novembre i Desembre.

Cal recordar que, dins del procediment de selecció de la mobilitat, cal que l’alumnat interessat i QUE HA REBUT LA NOTIFICACIÓ PERSONALMENT confirme la seua assistència a aquesta convocatòria de reunió via e-mail (convocatòria enviada des de pe.tirant@gmail.com). Aquesta primera reunió ja forma part de la selecció d’alumnat per a la mobilitat europea.
Si l’alumne no ha rebut una notificació personal, pot assistir igualment a la reunió però en matèria d’alumnat en reserva.

Campus Científics d
Pràctiques laborals