Homeprojectes historicPrograma Go Vet

Programa Go Vet

¿Per que plantegem el Go Vet?

¿Què es el Go vet?

És un projecte europeu (KA2) d’associació estratègica entre el nostre centre, IES Tirant Lo Blanc (Gandia) i altres centres a Europa com d’Àustria, Letònia i Itàlia, qui és qui ho coordina.

Pretén orientar l´alumnat des de 1r fins a 4t d´ESO cap a la FP o altres itineraris formatius a través d’experiències i vivències utilitzant tots els recursos disponibles al centre i  l’entorn.

¿Quins són els seus objectius?

• Orientar a l´alumnat amb perfil FP bàsica cap a estudis professionalitzats, millorant el seu comportament i motivació.
  • Mostrar el funcionament dels cicles formatius a l’alumnat amb interès cap a la formació professional.
  • Apropar l’alumnat d´ESO al món laboral.
  • Mostrar a l’alumnat amb preferència cap al Batxillerat les diferents modalitats, assignatures i continguts.
  • Aconseguir una major cohesió entre l’alumnat del centre.

És el mateix alumnat qui ensenya i orienta els/les alumnes de l’ESO, QUE SÓN EL SEU REFERENT MÉS PROPER.
Pretén obrir nous horitzons a través de l’experimentació i vivències.
Es treballa en:

• Activitats d’aula.
  • Organització de tallers.
  • Organització de visites a empreses.
  • Jornades “passa un dia en la fp”.

Activitats a realitzar per curs:

Taller Farmàcia Protecció Labial

Taula periòdica