18/04/2024
HomeEl dia a diaPROFESSORES TIRANTIANES SELECCIONADES PER L’ALUMNAT UNIVERSITARI DE LA UPV A TRAVÉS DE LA INICIATIVA MAGISTRALS

Les dues professores Tirantianes seleccionades per l’alumnat universitari de la UPV a través de la iniciativa Magistrals, Sara Grau Cardona 2022 i Flora Pérez Fernández 2020 han rebut un homenatge per part de l’Ex. Sr. José Manuel Prieto Part, alcalde de Gandia, a la biblioteca de l’IES Tirant lo Blanc.
La directora Carmen Fuster Mollà ens ha dirigit unes paraules d’agraiment, destacant la tasca educativa de les dues professores, donant la paraula a l’alcalde que ha posat en valor la docència i el poder de la dona en l’’educació i en el món.
Amb les paraules emotives i reivindicatives de les dues professores, s’ha conclòs l’acte amb un fort aplaudiment pel professorat assistent.
Enhorabona a les dues companyes Tirantianes i a seguir avant amb aquesta gran tasca educativa!
Acord de col·labora
ACOLLIMENT DE SAVO V