HomeEl dia a diaPREMIS CONCURS DE VIDEOCURRÍCLUM IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA.

PREMIS CONCURS DE VIDEOCURRÍCLUM IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA.

El passat divendres 17 de juny, va tindre lloc a l’IES Tirant Lo Blanc de Gandia, l’entrega de premis als participants del concurs de videocurrículum celebrat al centre i organitzat per part del Departament de F.O.L.

El centre, encapçalat per la seua directora Carmen Fuster Mollá, va guardonar als finalistes amb el lliurament d’un diploma commemoratiu per la seua participació en el concurs, així com un diploma i premi en metàl·lic per als tres guanyadors/es del concurs: un tercer premi dotat en 40 euros i que va ser per a l’alumna Mª Ángeles Fornali  Cuadros , un segon premi dotat en 60 euros per a l’alumne Sergi Donoso Casanova i un primer premi com a guanyadora del concurs per a l’alumna Erika J. Cardona Cañas dotat amb la quantia de 100 euros.

Cal mencionar que el videocurrículum és una eina fonamental per a la recerca laboral i que pot convertir-se en una bona ferramenta de diferenciació i de valor afegit respecte altres candidats/es en un procés de selecció de personal, utilitzant  i potenciant la venda personal mitjançant la imatge. Com es sol dir en l’àmbit laboral,  “mai s’aconsegueix una segona possibilitat per a crear una primera impressió”.

Des de l’IES Tirant Lo Blanc de Gandia volem felicitar a tots els participants en el concurs, donar la més sincera enhorabona als guanyadors i guanyadores  i desitjar-los molts èxits personals i professionals per al futur.

A continuació vos deixem algunes imatges de l’acte d’entrega de premis, així com el videocurrículum guanyador del concurs, obra de l’alumna Erika J. Cardona Cañas, del Cicle Formatiu de grau mitjà en Cures Auxiliars d’Infermeria 1CFMX .  Enhorabona!!!

Premi a nivell auton
Èxit del professora