HomeEl dia a diaMOBILITAT ERASMUS + PORTUGAL

MOBILITAT ERASMUS + PORTUGAL

Les alumnes de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia de l’especialitat de cures auxiliars d’infermeria Antoliana López i Catalina Soler, junt amb els alumnes de l’especialitat d’electricitat Daniel Florin Arhip, i Hugo Pedros Canet han viatjat a Vila Nova de Famalicao (Portugal) aquest dilluns 3 de maig dins de les diferents mobilitats del projecte KA116 Tirant d’Europa per realitzar les pràctiques formatives en empreses portugueses durant 35 dies. Així també l’alumne Juan Carlos Reina de l’especialitat d’electricitat realitzarà una mobilitat PRO de llarga durada (91 dies).

L’alumnat està acompanyat pels professors Ernest Escrivà i Alberto Pérez que realitzen un jobshadowing dins del projecte K103 al centre CIOR

MOBILITAT ERASMUS +