HomeEl dia a diaMOBILITAT ERASMUS + ITÀLIA

MOBILITAT ERASMUS + ITÀLIA

Els alumnes de l’IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA de l’especialitat d’instal·lacions de telecomunicacions Adrián Calvillo, Wilmer Adrián Acosta i Joan Estruch, junt amb les alumnes de l’especialitat de gestió administrativa Sofia Daniela Baez, Sonia López, Ainoa Escartín i Geraldine Cardona, estan realitzant des del dilluns 3 de maig una estada formativa de pràctiques en empreses italianes, juntament amb el centre soci i d’acollida IIS Leonardo Da Vinci Ripamonti de Como (Itàlia). Aquesta mobilitat forma part del projecte K116 Tirant d’Europa del nostre centre, que té com a finalitat millorar les competències professionals, personals, socials i lingüístiques del nostre alumnat. Les mobilitats tenen una durada de 35 dies més dos dies addicionals per al desplaçament.

L’alumnat està acompanyat pels professors Vicent Faro, Arturo Aparicio i Josep Pons que realitzen un jobshadowing dins del projecte K1116 a l’esmentat centre.

MOBILITAT ERASMUS +
SEGONA MOBILITAT ERA