HomePortadaLa cova del Bolomor

La cova del Bolomor

El departament de Biologia i Geologia han apropat a alumnat de 4t ESO, 1r i 2n de Batxillerat en dues visites a gaudir de la ciència fora de les aules.

–  La cova del Bolomor el passat 31 d’octubre de 2018 amb alumnat de 4t ESO B, 1r Batxillerat i 2n Batxillerat de Geologia. Es tracta d’un jaciment arqueològic situat en la vall de la Valldigna (la Safor, València). Allotja en la seua columna estratigràfica les proves que demostren l’ús que ha fet l’ésser humà del foc en una ampla seqüència temporal que dura des dels 300.000 fins als 100.000 anys abans de la nostra era, sent també la primera evidència de l’ús controlat del foc a la Península Ibèrica.

Exposició del Genoma a la casa de Cultura de Gandia el passat 8 de novembre de 2018 amb alumnat de 4t ESO B, on s’han apropat al fascinant món de la genètica.

galeria  Àlbum de fotos

EL TIRANT A FORO D'O