HomeErasmus+SecundàriaL’alumnat de 1ESO visita la FP dins de programa GOVET

L’alumnat de 1ESO visita la FP dins de programa GOVET

Els alumnes dels cinc grups de 1ESO han realitzat una visita als Cicles formatius del centre.
Els alumnes dels diferents cicles han preparat pràctiques, demostracions, exposicions per a explicar a l’alumnat de la ESO el funcionament del cicle formatiu que estan cursant.
S’han preparat exposicions, vols de drons , immobilitzacions de pacients, mobilitat de pacients, proves de soldadura, etc. Totes les activitats han estat preparades pels propis alumnes.
En aquesta visita l’alumnat dels cicles han posat en pràctica valors com la responsabilitat i altres habilitats socials, que són les característiques més demandades per les empreses.
En aquesta visita l’alumnat de 1ESO ha participat el el programa europeu d’orientació GOVET, que és un programa que pretén disminuir el fracàs escolar a la ESO.

PROVES NIVELL BÀSIC