HomeEl dia a diaGUANYADORES DEL CONCURS DEL DESDEJUNI SALUDABLE

GUANYADORES DEL CONCURS DEL DESDEJUNI SALUDABLE

Vos presentem a les guanyadores del concurs del desdejuni saludable: Agatha Sánchez Escrivà de 2n A i a Paula Donet Bosch de 3rB, estudiants del Tirant lo Blanc. El centre ha comptat amb un total de 115 alumnes que han participat en aquest repte que tenia com objectiu visibilitzar la importància de la primera menjada del dia. Per poder dur-ho a terme, l’alumnat ha hagut de reflexionar , informar-se i descobrir quins eren els aliments més rics i complets per desdejunar.

Ens agradaria agrair la implicació de la Farmàcia Bel·lan de Gandia per la donació dels premis. Aquesta farmàcia està especialitzada  en Nutrició i hàbits saludables, apostant sempre per la prevenció com a cura per evitar malalties. És per aquest motiu que ha col·laborat amb el nostre centre en aquest projecte.
 D’altra banda, hem de reconèixer com sempre la implicació i tasca dels tutors i tutores del centre, ja que sense ells i elles ens seria impossible dur endavant aquestos projectes.

3º Premi com a cent
Jocs Olímpics Antic