HomeEl dia a diaGRADUACIÓ 2019 D’ALUMNAT ESO I FP BÀSICA

GRADUACIÓ 2019 D’ALUMNAT ESO I FP BÀSICA

Aquest divendres 14 de juny més d’un centenar d’alumnat ha gaudit de l’acte de graduació d’Ensenyament Secundari, un moment molt esperat per totes i tots.

Han personalitzat els moments previs, j en el photocall que els ha rebut al centre junts als seus familiars, amigues, amics, professorat, tutores de grup, companys i companyes.

L’acte central ha estat molt emotiu amb les paraules dels caps d’estudis de FP Josep Pons i d’ESO Joan F. Peris García, la directora Carmen Fuster Mollá, la presidenta de l’AFmpa Maite Arribas, a més de les pròpies paraules de l’alumnat graduat.

Entregats els diplomes i els reconeixement als millors expedients d’ESO i FP Bàsica, la cerimònia ha tingut un color reivindicatiu d’igualtat amb la lectura per part de l’alumne de 4t Pau Sanblas, del seu microrelat guardonat el curs passat.

S’han acomiadat amb el vol dels 5 globus, un per cada grup, com al·legoria als nous reptes que els esperen. El punt final de l’acte central l’ha posat el vídeo fet per elles i ells sobre els moments destacats que han viscut en aquesta etapa educativa.

Finalment hem gaudit d’una picadeta de cloenda en el pati del centre.

Aquest acte ha sigut possible gràcies al treball incansable de les tutores dels grups graduats, Marta, Charo, Bienve i Lolín, a la nova coordinadora d’ESO Rebeca, a Joan Marí i com sempre, al professorat col·laborador, especialment Ernest i Albert pel seu esforç en muntatge, llum i so.

Enhorabona a totes i tots els graduats!

Sou i sereu del Tirant!

Àlbum de fotos de la graduació

SALVAR A LES ABELLES
Projectes Europeus I