HomeEl dia a diaExperiment ATLAS

Experiment ATLAS

Els nostres alumnes de Física de 2n de Batxillerat, Carola Giménez, Marta Llorca i Luis Lloret han participat en la «Masterclass Hands on Particle Physics». Aquesta activitat forma part de l’experiment ATLAS uns dels detector de partícules del CERN, accelerador de partícules de Suissa. Els seus treballs era comprovar la estructura interna del protó i la cerca del Bosó de Higgs. Els treballs despres es compartia amb els treballs d’alumnes d’Orsey, Roma, Tiblisi i Berna tot coordinat per investigador del CERN, la coordinacio era per videoconferencia. La activitat estava organitzada per l’IFIC ( Instituto de Fisica Corpuscular ) Institut d’investigació mixte del CESIC i la Universitat de Valencia. La activitat també es van fer ponencies molt interesants sobre la investigació en aquest camp de la fisica així com les diverses aplicacions en la nostra societat.Ha segut una experiencia molt interesant tant per a els com per a la seua professora.

Projecte KA2 TOGETHE
2n CONCURS FOTOGRÀF