HomeSin categoríaExperiències professionals al Tirant

Experiències professionals al Tirant

cartell

cartellEl passat quatre de novembre el Departament d’Administració i Gestió, amb l’objectiu de que l’alumnat tinguera un contacte en el món empresarial, va organitzar una xerrada a la SUM de l’IES Tirant lo Blanc a càrrec de Salvador Llorca Santamaría, president de l’Agrupació de Comerciants de puericultura Dulcebebé Coop V.

La xerrada va tractar sobre les avantatges que aporta l’associacionisme a les xicotetes empreses, així com de la necessitat d’unir esforços davant un mercat tant competitiu.

L’assistència va ser prou nombrosa, participant l’alumnat dels cicles de grau mitjà i superior de l’especialitat. Cal destacar que va ser molt dinàmica, doncs l’alumnat es va mostrar interessat amb el tema i va participar fent nombroses preguntes.

Creguem que aquest tipus d’experiències és molt important, a més que motivador per a l’alumnat, d’aquesta manera estem donant-li un valor afegit a l’ensenyament públic, així com a la Formació Professional que s’imparteix al nostre centre.

Qui no es mou no sen
Contrapublicitat Gua