HomeEl dia a diaEstada formativa de pràctiques en empreses de Letònia

Estada formativa de pràctiques en empreses de Letònia

Les alumnes de l’IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA de l’especialitat de cures auxiliars d’infermeria Mª Jesús Tarrazona i Mª Catalina Pavel, junt amb els alumnes de l’especialitat de Tècnic en Activitats Comercials Aroa Jordi i José Luis Escrivà, estan realitzant des del dilluns 10 de maig una estada formativa de pràctiques en empreses letones, juntament amb el centre soci i d’acollida VSIA Rigas Turisma un Radosas Industrijas Tehnikums. Aquesta mobilitat forma part del projecte K116 Tirant d’Europa del nostre centre, que té com a finalitat millorar les competències professionals, personals, socials i lingüístiques del nostre alumnat. Les mobilitats tenen una durada de 35 dies més dos dies addicionals per al desplaçament.

L’alumnat està acompanyat per les professores Mª Bienvenida Durà i Andrea Cantón, que realitzen un jobshadowing dins del projecte K1116 a l’esmentat centre.

El Tirant lo Blanc d
COL-LABORACIÓ DEL D