20/04/2024
HomeEl dia a diaEL TIRANT PARTICIPA UN ANY MÉS ALS SKILLS DE FUSTERIA I EBENISTERIA

EL TIRANT PARTICIPA UN ANY MÉS ALS SKILLS DE FUSTERIA I EBENISTERIA

Els dies 26 al 29 d’octubre de 2021 es va realitzar la competició autonòmica de Formació professional CV- SKILLS de Fusteria i Ebenisteria a Castelló de la Plana on el nostre centre ha tornat a participar. L’alumne Vicent Conca amb l’especialitat de Fusteria i l’alumna Dúnia Limon amb l’especialitat d´Ebenisteria van demostrar les seves aptituds quedant en molt bona posició. El resultat ha sigut molt satisfactori i enriquidor per a ells.

Les competicions d’Skills tenen com a finalitat promocionar, potenciar i fer difusió de la formació professional, així com impulsar els estudis de formació professional i difondre les bones pràctiques dels alumnes als centres educatius i a la societat en general. En el marc d’aquestes competicions s’afavoreix la relació entre els centres educatius i les empreses i també es produeix un interessant punt de trobada entre l’alumnat, el professorat i les empreses relacionades amb el seu sector.

Des de l’institut donem l’enhorabona a tots els participants.

PROGRAMACIÓ DE DESE
PROVES HOMOLOGADES P