HomeCampanyesEl Tirant en la VI NIT DE CONTES AL PALAU

El Tirant en la VI NIT DE CONTES AL PALAU

Un any més, i ja ne van tres, alumnat de 1r de batxillerat han llegit set microrelats escollits de la darrera IXena edició 2016 de microrelats. Presentats per Mercé Morell, presidenta de la nostra associació Tirantianes que treballa per la igualtat, i per la professora de valencià Pepa Savall, que ha llegit un text molt emotiu i reivindicatiu, han donat pas a les lectures dels microrelats que han emocionat als i les assistents.

L’acte, organitzat per Saforíssims, ha estat coordinat i presentat per Rafa Gomar. Ha contat amb la participació de l’escriptora Raquel Casas i del gandià Santiago Díaz que han llegit textos pròpis.
La part artística l’ha posat Marina Mulet amb dues propostes de l’espetacle “il·lluminant l’ombra”.

Quedem emplaçats per a la propera nit de contes al palau de 2018, que de segur serà també tan bona com aquesta.

Visita de docents it
Xena edició del co