HomeTirant de culturaDACECURSA SOLIDÀRIA PER LA PALMA.

CURSA SOLIDÀRIA PER LA PALMA.

Avui hem acabat el trimestre amb un horari especial a l’IES Tirant lo Blanc de Gandia.
Hem fet la cursa solidària amb un euro per La Palma, organitzat pel departament d’Educació Física que ha donat les medalles als primers i les primeres de cada categoria. També han resultat premiat l’alumnat que més passes saludables han fet durant aquest trimestre, dintre del projecte de centre CEPAFES+S.
L’AFmpa ha entregat també un regal als corredors i corredores, i l’alumnat disfressat. En acabar, responsables de l’Associació de Famílies han procedit al repartiment de l’esmorzar amb productes envasats pel protocol sanitari.
L’acte ha estat amenitzat per la megafonia, gràcies a la gestió del departament de Religió, la megafonia de Teika que ens ha dut i muntat l’arc, i l’alumnat de batxillerat que ha conduït i animat tots els actes.
Enhorabona als i les responsables dels actes i Bon Nadal a totes i tots!
EL TIRANT ES MOU, TI
CADA 25 CONTA: MR85+