18/04/2024
HomeCampanyesCONCERT DE SAXO I PIANO DE SIRA PELLICER FAUS, LA NOSTRA ALUMNA TIRANTIANA.

CONCERT DE SAXO I PIANO DE SIRA PELLICER FAUS, LA NOSTRA ALUMNA TIRANTIANA.

El passat dijous 3 de maig de 2018, l’alumna tirantiana Sira Pellicer Faus ens va oferir un magnífic concert de saxòfon, acompanyada al piano pel doctor en música Luís Vallés.

Amb aquest acte, emmarcat en el TENTIMTAL del departament de música “La dona i les arts” dintre del nostre projecte coeducatiu “Un 10 per la igualtat”; Sira ha representat el present i futur en la música i ha tancat els actes commemoratius del projecte coeducatiu de centre.

La nostra associació cultural TIRANTIANES per la igulatat de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia li va entregar un ram a Sira i una placa identificativa de l’associació al pianista Luís i a també a Sira.
Enhorabona!

Agraïr a la regidoria d’igualtat de Gandia, especialment a la vicealcaldesa i regidora Lorena Milvaques, pel suport donat una vegada més a l’associació, posibilitant que aquest concert haja sigut possible al saló d’actes de la casa de cultura de Gandia.

Galeria fotogràfica

Visita a l'Institut