HomePortadaCOL·LABORACIÓ NEOXFARMA I IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA

COL·LABORACIÓ NEOXFARMA I IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA

NEOXFARMA, és una empresa privada del sector farmacèutic que dóna suport, a les farmàcies associades, en  diferents àrees de la seva gestió, com són les compres i ventes de productes de farmàcia i parafarmàcia.

NEOXFARMA i L’IES TIRANT LO BLANC DE GANDIA han subscrit un conveni de col·laboració innovador, que sembla interessant a les dues parts

Aquesta empresa  ofereix els seus coneixements en tècniques de venta i merchandising a l’oficina de farmàcia, tant al personal docent com als alumnes dels Cicles de Farmàcia. A més, els alumnes que ho desitgen, es presenten, de forma voluntària, a unes proves escrites, avaluades per NEOXFARMA. Els alumnes que superen la prova amb una nota de set o superior, són inclosos en una borsa de treball.

Les farmàcies associades a NEOXFARMA, tenen accés a aquesta borsa de treball.

Amb aquesta íntima col·laboració entre empresa i centre educatiu adaptem millor els coneixements curriculars a les necessitats de les farmàcies i facilitem la inserció laboral dels nostres alumnes.

Les accions dues a terme aquest curs han estat un èxit de participació tant a les formacions realitzades com a l’examen per entrar en  borsa.  En aquests moments estem a l’espera de saber quants alumnes han superat la prova. Sort a tots.

Andrés Juan.

Diada d'Europa