18/04/2024
HomeEl dia a diaALUMNAT DE PRIMER DE CICLE SUPERIOR D’ASSISTENT A LA DIRECCIÓ A LA FINAL NACIONAL YOUNG BUSINESS TALENT

Els alumnes de Primer del Cicle Superior d’Assistents a la Direcció de l’IES Tirant Lo Blanc: Xavier Mahiques, Guzmán Puig i José Domingo s’han classificat per a la Final Nacional del programa d’innovació educativa Young Business Talents 2020-21. La final nacional tindrà lloc el proper 7 de maig i en ella participaran els equips finalistes de tota Espanya.

Young Business Talents està organitzat per ESIC Business & Marketing School, Abanca, Experts in Simulations PRAXIS MMT Corporation i Herbalife Nutrition. A nivell nacional han participat en esta X edició un total de 9.685 estudiants de 364 centres educatius.

El programa educatiu es desenvolupa en forma de concurs durant quatre mesos en diverses fases, utilitzant un simulador empresarial en línia que emula el comportament de les empreses en el mercat. La finalitat del programa és gestionar en equip una empresa de productes lactis al llarg de diversos anys virtuals. Per això, els alumnes analitzen la informació que tenen sobre el mercat i la competència. Després prenen diferents decisions en els àmbits financer, productiu i comercial de la seva empresa.

La participació a l’YBT forma part del Projecte d’Innovació Educativa “Gestió d’Empreses amb Simuladors”, coordinat per Vicent Mahiques, i es desenvolupa al Tirant, des del curs 2019/2020, amb alumnat dels Cicles Formatius Superiors d’Administració i Finances i Assistents a la Direcció.

Els beneficis per als estudiants són innumerables, destacant entre altres: entendre la teoría i aplicar-la, aprendre practicant i divertint-se, experimentar per a orientar el seu futur, aconseguir prestigi, desenvolupar habilitats, tindre un valor afegit al currículum.

Treballen, més de quatre mesos, amb pràctiques per equips i prenent decisions de forma cooperativa.

En el present curs l’Organització del concurs YOUNG BUSINESS TALENTS 2021, ha concedit 72 Diplomes de Semifinalistes als participants dels divuit equips classificats, de l’IES TIRANT LO BLANC de Gandia, per haver completat la fase de les Semifinals a l’YBT València

EQUIP D'ALUMNES DE 2
MR77+ABRIL 2021+ CAD