19/04/2024
HomeEl dia a diaAjudes alumnes de determinats cicles formatius – Tramitació Annex V

Ajudes alumnes de determinats cicles formatius – Tramitació Annex V

Per motiu de la situació sorgida per la COVID-19, i per evitar desplaçaments presencials, la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial recomana a les persones interessades sol·licitar al centre l’emplenament de l’annex V al correu electrònic del centre o per telèfon. El centre indicarà a la persona interessada la data i hora a la que podrà recollir el document al centre personalment, o s’enviarà digitalment a la persona interessada que puga certificar que l’adreça electrònica pertany a la persona interessada o el centre tinga registrada la validesa de dita adreça electrònica indicada per la persona interessada.

El termini és del ‘1 al 19 de juliol i es fa telemàticament.

Tlf.        962 82 94 20
email.   46015587@gva.es