16/04/2024
HomeEl dia a diaACTIVITATS DIA 6 D’ABRIL PER A COMMEMORAR EL DIA INTERNACIONAL DE L’ESPORT PEL DESENVOLUPAMENT I LA PAU, AMB CONFERÈNCIA A CÀRREC DE CARLOS INAREJOS “ NO ÉS NOMÉS ESPORT”

El passat dia 6 d’abril, l’IES Tirant Lo Blanc de Gandia, per a commemorar el dia internacional de l’esport pel desenvolupament i la pau, va organitzar una sèrie d’activitats per a l’alumnat i professorat del centre, englobades dins del PEAFS+S ( projecte d’esport, activitat física, salut+ sostenibilitat), que està portant a terme el departament d’educació física i el departament de sanitat del centre.
D’aquesta forma, al llarg del dia, la comunitat educativa del Tirant va poder gaudir de diferents activitats tals com ( xurrobol, colpbol, voleibol, indiaka, minibàsket, cementeri, zumba i el repte de les tres milles).
Van ser molts els alumnes i professorat que van participar en les diferents activitats, gaudint de l’esport, passant un dia molt agradable, i adquirint hàbits saludables per al dia a dia, així com la transmissió de valors tan importants com són: la solidaritat, companyerisme , treball en equip i la pau.
A més, com a plat fort del matí, l’alumnat i el professorat del Tirant van poder gaudir d’una conferencia impartida per Carlos Inarejos, baix el títol “No és només esport”.
Carlos Inarejos, natural de Gandia, amb una gran formació i preparació en l’àmbit de la psicopedagogía i l’esport, ostenta el títol d’Entrenador UEFA PRO, i ha pogut deleitar a tots els presents, explicant les seues vivències i experiències a l’èlit del futbol professional , on ha militat en diferents països, entrenant a equips professionals com són: el Ermis en Chipre, Manchester 62 en Gibraltar, FC Mulhouse en França, Al Alhi en Qatar i Al-Shalab en Aràbia Saudí, i recentment el Karpathy en Ucraïna, compartint vivències i experiències amb jugadors professionals del calibre d’Ever Banega o entrenadors com Xavi Hernández, l’actual entrenador del FC Barcelona.
Carlos, al llarg de la seua intervenció, ha insistit en la importància de l’esport i de generar hàbits de vida saludables, tractant de transmetre valors als presents com són: la cultura de l’esforç, la superació, el respecte, el companyerisme, la solidaritat, així com gaudir de les petites coses del dia a dia per a tractar de ser feliç.
Des de l’IES Tirant Lo Blanc de Gandia, volem agrair-li la seua intervenció i desitjar-li la millor de les sorts en els seus nous projectes professionals com personals, així com molta felicitat i passió en allò que transmet i fa.
Per últim, convidar a tota la comunitat educativa Tirantiana a que seguixca gaudint de l’esport com una forma de desenvolupament i de transmissió de valors per a la vida.

REBUDA D’ALUMNAT
PROJECTES ELÈCTRICS