20/04/2024
HomeEl dia a diaAcord de col·laboració del Departament de Fusta amb Faus International Flooring S.L.U

Hem rebut la visita de Julia Furió (centro dreta de la foto), responsable de RRHH de Faus International Flooring S.L.U. per tal d’establir un acord perquè l’alumnat del Departament de Fusta del nostre centre, puga formar-se en les seues instal·lacions . Després d’ensenyar-li el taller de Fusta, hem mantingut una reunió en Departament de Pràctiques i Coordinació de Dual, on li hem exposat els avantatges que té la Formació Dual per les empreses i l’alumnat.
Taller d'hàbits sal
PROFESSORES TIRANTIA