HomeEl dia a diaACOLLIDA MOBILITAT ERASMUS PORTUGAL

ACOLLIDA MOBILITAT ERASMUS PORTUGAL

El Tirant lo Blanc, en el marc del programa Erasmus +, ha rebut el passat dilluns 11 de gener de 2021 a un grup d’alumnat i professorat del nostre país veí Portugal. Concretament, es tracta del professor Arcélio Sampai, i de sis alumnes (Alex Leonel, Mariana Oliverira, Renata Alexandra, Mariana, Ricardo André i Inés Sousa) del cicle formatiu de tècnic de farmàcia de l’Escola Profissional Cior, sita a Vila Nova Farmalicao, prop d’Oporto. Aquest alumnat realitzarà les seues pràctiques formatives en cinc farmàcies col·laboradores de Gandia. La seua estada està prevista per a dos mesos de durada.
Agraïm, com sempre, la col·laboració de les farmàcies en l’acollida de l’alumnat i desitgem que la seua estada siga molt productiva.

Cada 25 conta - 2020
GRUPS DE TREBALL I S