20/04/2024
HomeTirant de culturaDACE24 D’OCTUBRE DE 2017- DIA INTERNACIONAL DE LA BIBLIOTECA

24 D’OCTUBRE DE 2017- DIA INTERNACIONAL DE LA BIBLIOTECA

24 D'OCTUBRE - DIA INTERNACIONAL DE LA BIBLIOTECA

La casa dels llibres, biblioteca, o com la denominaven els egipcis, la casa de la vida, es fonamenta actualment amb tres elements bàsics: la Col·lecció, l’Organització i facilitar, per mitjà dels servicis del personal, l’Ús dels documents necessaris per a satisfer les necessitats d’informació, d’investigació, d’educació i oci dels seus lectors.
Des de la direcció de la Biblioteca Vicenta Llorca del centre, ens hem afegit als actes del Dia Internacional de la Biblioteca que, des de 1997, es celebra en tot el món. A tal efecte, i com objectiu principal, volem “donar a conèixer la biblioteca Vicenta Llorca a l’alumnat nouvingut” cada curs acadèmic per tal de:
– Que sàpiguen ubicar-la al centre.
– Saber l’ús que d’ella se’n pot fer.
– Conèixer com fer un préstec/devolució dels llibres.
– Aprendre el sistema de catalogació/classificació de les biblioteques.
-Saber com assabentar-se de les novetats i recomanacions (vitrina).
– Que sàpiguen que poden elegir ells la lectura que vulguen a través d’un ampli catàleg.
– Assumir el valor dels llibres i de la lectura.
És per això que passaran per la biblioteca l’alumnat de primer d’ESO, acompanyats per un professor/a responsable segons un horari facilitat amb antelació.
Convidem també a la resta d’alumnat nouvingut d’altres cursos més majors a que ho facen de forma autònoma segons l’horari de la biblioteca, dirigint-se al personal encarregat per a rebre la informació pertinent.
Nota:
Aquestos actes es realitzarem de dilluns 23 a divendres 24 d’octubre de 2017.

pdf Descàrrega en PDF

L