24/04/2024
HomePortada11 Olimpíades de la Universitat de València en la modalitat de Clàssiques

11 Olimpíades de la Universitat de València en la modalitat de Clàssiques

Sira Pellicer Faus, alumna de 2n de batxillerat de l’IES Tirant lo Blanc de Gandia, una dels 62 guanyadors i guanyadores d’un total de 11 Olimpíades de la Universitat de València en la modalitat de Clàssiques. Els premis i reconeixements es van fer al paranimf de la Universitat de València el passat dimarts 29 de maig de 2018, acte presidit per la primera rectora Mavi Mestre Escrivá, que és de la ciutat saforenca d’Oliva.

Una gran satisfacció com a alumna representant del centre i com a gran final dels estudis al Tirant.
El professor de grec Lluís, molt orgullós d’ella, a l’igual que els dos representants de l’equip directiu, a més de familiars, l’hem acompanyat en aquest acte.

Com deia la rectora Mavi Mestre, han rebut el reconeixement al seu esforç i dedicació. Amb tant de talent junt, el futur està assegurat.

Enhorabona Sira!

Hiperbaric Challenge